SPREMENJEN PROTOKOL POSLOVANJA S STRANKAMI
Po Odloku o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah, objavljenem v Uradnem listu Republike Slovenije št. 180/21 (povezava), se v občinski upravi začasno omejita sprejem in način poslovanja s strankami. Stranke tako po novem občinsko upravo obiščejo po predhodnem naročilu pri posameznemu javnemu uslužbencu. Kontakte zaposlenih v občinski upravi Občine Pivka po področjih, s telefonskimi številkami in elektronskimi naslovi, najdete na občinski spletni strani v zavihku https://www.pivka.si/objave/230 . Z uslužbencem se boste dogovorili za dan in uro obiska.
Vloge lahko stranke vložijo tudi brez varnega elektronskega podpisa s kvalificiranim potrdilom na elektronski naslov občine obcina@pivka.si.
Stranke prosimo za razumevanje in upoštevanje novega protokola poslovanja s strankami.
Še vedno pa velja, da morajo ob obisku občinske uprave vse stranke in uporabniki storitev ali udeleženi ali prisotni pri izvajanju dejavnosti izpolnjevati in dokazati pogoj PCT ter upoštevati vse zahtevane zaščitne ukrepe.