PRAVILA O IZRABI ČASOPISNEGA PROSTORA ZA OGLAŠEVANJE V ČASU VOLILNE KAMPANJE ZA LOKALNE VOLITVE, 5. OKTOBRA 2014.
Uredniški odbor občinskega glasila Pivški list je na korespondenčni seji 30. junija sprejel Pravila o izrabi časopisnega prostora za oglaševanje v času volilne kampanje za lokalne volitve, 5. oktobra 2014. Za potrebe usklajenosti datuma oddaje časopisnih volilnih oglasov, ki bi sovpadal z rokom za oddajo kandidatur 10. septembra 2014, je Uredniški odbor na korespondenčni seji 3. septembra 2014 potrdil spremembo 7. člena Pravil o izrabi časopisnega prostora za oglaševanje v času volilne kampanje za lokalne volitve, 5. oktobra 2014, ki rok za oddajo volilnih oglasov podaljšuje iz prvotno zastavljenega 4. septembra 2014 na 10. september 2014.
V nadaljevanju je objavljeno prečiščeno besedilo.
1. člen
V glasilu Pivški list bo vsem organizatorjem volilne kampanje zagotovljena enakopravnost pri predstavitvi kandidatov in njihovih programov.
2. člen
V Občinskem glasilu Pivški list lahko v času volilne kampanje naročajo oglase politične stranke oziroma organizatorji volilnih kampanj za plačilo.
3. člen
Oglasnemu prostoru v času volilne kampanje bodo v glasilu namenjene dodatne strani. Posamezen kandidat za župana, stranka ali lista lahko zakupi polovico časopisne strani (višina 127 mm, širina 177 mm) za vsako izmed naštetih volilnih oblik. Pisna predstavitev je lahko promocijsko besedilo političnih strank in kandidatov oziroma slikovni oglas, ki ga uredništvo ne ureja niti ne lektorira. Vsak oglas mora vsebovati podatke o naročniku. Uredništvo si pridržuje pravico, da prispevke z neprimernimi vsebinami, ki so zavajajoče, žaljive, spodbujajo nestrpnost ali so napadalne, zavrne.
4. člen
Vrstni red oglasov si bo sledil na podlagi datuma, ki bo na naročilnici naročnika oziroma na podlagi abecednega vrstnega reda, v kolikor bo isti datum vsebovalo več naročilnic.
5. člen
Termin oglaševanja: v 36. številki Pivškega lista, ki izide 18. septembra 2014.
6. člen
Uredništvo Pivškega lista ne odgovarja za vsebino predstavitve.
7. člen
Organizatorji volilne kampanje naj lektorirana gradiva oz. predstavitvena besedila dostavijo po elektronski pošti na naslov: pivski.list@pivka.si ali na CD-ju na naslov: Občina Pivka, Uredništvo Pivškega lista, Kolodvorska cesta 5, 6257 Pivka najkasneje do 10. septembra 2014 do 12. ure. Upoštevane bodo priporočene pošiljke s poštnim žigom 10.9.2014. Naročila se sprejemajo na podlagi naročilnice na naslov: Občina Pivka, Uredništvo Pivškega lista, Kolodvorska cesta 5, 6257 Pivka.
8. člen
Cenik plačane predstavitve za 1/2 strani je 50,00 EUR + DDV.
9. člen
V besedilu objave uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
Doris Komen Horvat,
glavna in odgovorna urednica