Do določenih storitev UE Postojna tudi prek virtualnega okenca oziroma videoklica
Do določenih storitev UE Postojna tudi prek virtualnega okenca oziroma videoklica
8. 4. 2025
189
Upravna enota Postojna je postala tretja upravna enota v Sloveniji, ki svojim strankam omogoča dostop do izbranih storitev prek virtualnega okenca oziroma videoklica.
Uvedba virtualnega upravnega okenca oziroma videoklica omogoča državljanom, da opravijo izbrane storitve brez fizičnega obiska upravne enote. Tako lahko prek varne avdio-video povezave komunicirata državljan in javni uslužbenec, si izmenjata želene informacije ali določena potrdila oziroma dokazila.
Stranke se lahko na video klic z uslužbencem upravne enote naročijo preko portala eUprava (eUprava - Virtualno okence Upravnih enot), izbrano storitev pa lahko opravijo od doma.
Zaenkrat so na voljo naslednje vrste storitev:
- pridobivanje splošnih informacij,
- postopek registracije osebnega dopolnilnega dela (in preklic),
- overitev na domu za nepokretne osebe,
- potrdila iz uradnih evidenc ter
- zaslišanje stranke ali priče v postopku ugotavljanja stalnega (začasnega) prebivališča.
Upravna enota Postojna
