Podelitev prikazovalnikov hitrosti Vi vozite
Mag. Felser je ob podelitvi dejala: »Danes je priložnost, da znova opozorimo na podatke Evropske komisije, da približno 40–50 odstotkov voznikov držav članic EU vozi hitreje od predpisane omejitve hitrosti, 10–20 odstotkov pa omejitev prekorači za več kot 10 km/h. Skrb vzbujajoč je tudi podatek, da je na slovenskih cestah v obdobju 2013–2023 zaradi neprilagojene hitrosti umrlo skoraj 40 odstotkov udeležencev v cestnem prometu, kar je za skoraj 10 odstotkov več od evropskega povprečja. Problematika neprilagojene hitrosti je močno pereča, zato jo obsežno naslavljajo tudi ukrepi nove Resolucije o nacionalnem programu varnosti cestnega prometa za obdobje od 2023 do 2030 (ReNPVCP23–30), ki je bila sprejeta konec lanskega leta. Že med načeli resolucije smo zapisali načelo prometne kulture in poudarili krepitev ozaveščanja o defenzivni vožnji in primerni hitrosti. To smo izpostavili tudi v najnovejši kampanji Vsi smo na isti poti, pazimo drug na drugega.Prehitra vožnja je, kljub pogostim preventivnim akcijam in opozarjanju vseh institucij, ki delujejo na področju preventive, še vedno najpogostejši vzrok prometnih nesreč z najhujšimi posledicami. Omejitev hitrosti je predvsem v naseljih ključnega pomena. Rezultati različnih raziskav ukrepov za zniževanje hitrosti kažejo, da so povprečne hitrosti ob zavedanju nadzora nižje. Govorimo tako o nadzoru policije ter stacionarnih radarjih ali sekcijskem merjenju hitrosti in tudi o ukrepih kot sta postavitev silhuet policistov v naravni velikosti in postavitev prikazovalnikov hitrosti. Prav vsak ukrep, namenjen znižanju hitrosti, pripomore k večji prometni varnosti.
Na včerajšnji dan se je začela tudi nacionalna preventivna akcija »Varnostni pas«. To dejstvo izpostavljam zato, ker se neprilagojena hitrost in neuporaba varnostnega pasu v kombinaciji izkazujeta kot pomembna dejavnika tveganja pri nastanku in posledicah prometnih nesreč.«