KINO PIVKA- Faraon, Divjak in Princesa (Le Pharaon, le Sauvage et la Princesse) (PODNAPISI)
KINO PIVKA- Faraon, Divjak in Princesa (Le Pharaon, le Sauvage et la Princesse) (PODNAPISI)
4. 1. 2023
102
28.1.2023
SOBOTA, 28. JANUAR 2023 OB 17:00
Faraon, Divjak in Princesa (Le Pharaon, le Sauvage et la Princesse)
Kino Pivka
Film distribucije Fivia d.o.o
Michel Ocelot / Francija, Belgija / 2022 / 83 min / francoščina / 8+
Michel Ocelot / Francija, Belgija / 2022 / 83 min / francoščina / 8+
Tri zgodbe, tri obdobja, trije svetovi. Barvite animirane pripovedke za veliko platno in najdaljše noči v letu. Vizualni in glasbeni užitek za vso družino je delo francoskega velikana animacije Michela Ocelota.
režija Michel Ocelot, scenarij Michel Ocelot, likovna podoba Michel Ocelot, montaža Valentin Durning, glasba Pascal Le Pennec
režija Michel Ocelot, scenarij Michel Ocelot, likovna podoba Michel Ocelot, montaža Valentin Durning, glasba Pascal Le Pennec
Zgodba:
V Sudanu živita mladenič Tanwekamani in princesa Nasalsa, ki jima ni dovoljeno, da bi se poročila, saj mora Nasalso poročiti sam faraon. Tanwekamani se odpravi v Egipt, da bi dokazal svojo vrednost. V srednjeveški Franciji živi divjaški princ, izobčen z očetovega gradu, ker je na prostost spustil zapornika. Maroško-turška pravljica iz 18. stoletja: mladenič, ki izdeluje najboljše cimetove ocvrtke, si želi srečanja z rožno princeso, ki živi skrita v sultanovi palači.
V Sudanu živita mladenič Tanwekamani in princesa Nasalsa, ki jima ni dovoljeno, da bi se poročila, saj mora Nasalso poročiti sam faraon. Tanwekamani se odpravi v Egipt, da bi dokazal svojo vrednost. V srednjeveški Franciji živi divjaški princ, izobčen z očetovega gradu, ker je na prostost spustil zapornika. Maroško-turška pravljica iz 18. stoletja: mladenič, ki izdeluje najboljše cimetove ocvrtke, si želi srečanja z rožno princeso, ki živi skrita v sultanovi palači.
O avtorju:
Michel Ocelot se je rodil na francoski rivieri, odraščal pa v Gvineji in francoski pokrajini Anjou. Po študiju umetnosti v Franciji (na Akademiji lepih umetnosti v Angersu in Akademiji dekorativnih umetnosti v Parizu) ter v ZDA (Kalifornijski inštitut za umetnosti) je svoje profesionalno življenje posvetil animiranemu filmu. Posnel je okoli trideset kratkih filmov in nanizank za televizijo in veliko platno ter prejel številne nagrade na prestižnih mednarodnih festivalih, med njimi cezarja v Parizu, nagrado BAFTA v Londonu, glavno nagrado na festivalih v Zagrebu, Odensi, Annecyju, Kijevu, Ottawi … Od svojega prvega profesionalnega kratkometražca Les Trois Inventeurs (1979) sam ustvarja scenarije in vizualno podobo vseh svojih filmov. Leta 1998 je pozornost mednarodne publike pritegnil s komercialno in kritiško uspešnim celovečernim prvencem Kirikou in čarovnica (Kirikou et la sorciere). Zaradi izjemne priljubljenosti filma je Michel Ocelot kmalu sklenil nadaljevati zgodbo o svojem malem junaku še z dvema filmoma o Kirikouju. Sledil je celovečerec Azur in Asmar (2006), ki ga je z neizmerno natančnostjo pripravljal od leta 2001 in mu je prinesel vrsto novih izkušenj.
Michel Ocelot se je rodil na francoski rivieri, odraščal pa v Gvineji in francoski pokrajini Anjou. Po študiju umetnosti v Franciji (na Akademiji lepih umetnosti v Angersu in Akademiji dekorativnih umetnosti v Parizu) ter v ZDA (Kalifornijski inštitut za umetnosti) je svoje profesionalno življenje posvetil animiranemu filmu. Posnel je okoli trideset kratkih filmov in nanizank za televizijo in veliko platno ter prejel številne nagrade na prestižnih mednarodnih festivalih, med njimi cezarja v Parizu, nagrado BAFTA v Londonu, glavno nagrado na festivalih v Zagrebu, Odensi, Annecyju, Kijevu, Ottawi … Od svojega prvega profesionalnega kratkometražca Les Trois Inventeurs (1979) sam ustvarja scenarije in vizualno podobo vseh svojih filmov. Leta 1998 je pozornost mednarodne publike pritegnil s komercialno in kritiško uspešnim celovečernim prvencem Kirikou in čarovnica (Kirikou et la sorciere). Zaradi izjemne priljubljenosti filma je Michel Ocelot kmalu sklenil nadaljevati zgodbo o svojem malem junaku še z dvema filmoma o Kirikouju. Sledil je celovečerec Azur in Asmar (2006), ki ga je z neizmerno natančnostjo pripravljal od leta 2001 in mu je prinesel vrsto novih izkušenj.